maandag 21 december 2015

Happy New Background!

Hoi!

Ik heb laatst een grote verandering in mijn leven gemaakt: Ik heb de achtergrond van mijn bureaublad veranderd. Dit is echt iets wat ik eens in de vier jaar doe, maar eigenlijk zou ik het wel vaker willen veranderen! 

Dit is mijn nieuwe achtergrond: 

Ik heb dit gemaakt met allerlei foto's van internet gemaakt en in deze post leg ik uit hoe jullie dit ook kunnen maken. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben :) 

- Zoek plaatjes op die jou inspireren en blij maken, of die bij het seizoen passen (zoals ik heb gedaan).  

- Sla ze op op je computer! 

- Ga naar picmonkey.com  


- Klik op "collage" en selecteer Computer. 

- Selecteer de foto's die je zou willen gebruiken. 


- Voeg al je foto's toe aan het witte vlak, maakt niet uit hoe veel! Met deze stap kun je zelf een beetje spelen. Je kunt verschillende formaten en vormen en je kunt de dikte van de witte rand verkleinen/vergroten als je wilt.  

- Sla je collage op. 

(Als je je collage nog op wilt pimpen kun je dit doen met de Edit knop bovenin.) 

- Zoek je collage op bij je bestanden en voeg het toe als je bureaublad.  

- Bij mij was het zo dat de collage niet goed paste en dat het er heel raar uit ziet, als dit bij jullie zo is dan is deze stap handig: Klik met je rechtermuisknop op de bureaublad achtergrond. En dan kies je "aan persoonlijke voorkeur aanpassen", daarna kies je de functie spreiding.


En dan ben je klaar! Ik hoop echt dat deze tutorial hulpvol was en dat je vooral plezier heb gehad met het maken van de achtergrond!  

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Leuk dat je op mijn blog kijkt! En heel lief als je een berichtje achterlaat!