woensdag 27 januari 2016

January List #4

Het is alweer de laatste week van januari en dat betekend dus ook de laatste lijst... Ik moet zeggen dat ik de afgelopen weken veranderd ben op het gebied van bloggen. Door instagram heb ik veel meer andere nederlandse blogs leren kennen en ze geven me echt inspiratie om niet op te geven met bloggen. Februari, here I come! (Volgende maand kun je veel leuke posts verwachten!)

Deze keer dacht ik dat het wel leuk was om wat van mijn favoriete bloggers aan jullie voor te stellen, vorig jaar kende ik nog geen van hen, maar nu kan ik niet stoppen met het lezen van de posts die zij hebben geschreven!

1. Lauresque (Laura)
2. Lemontierres (Sjoukje)
3. Little Keys To Happiness (Naomi)

Stuk voor stuk hele leuke en lieve meiden! Hun lay-outs zijn prachtig en ze maken de mooiste foto's. Ze zijn alle drie heel artistiek en hebben een leuke manier van schrijven. Ik kan niet wachten om te zien welke posts zij dit jaar zullen maken!

Ook ben ik benieuwd of mijn favorieten zullen veranderen dit jaar. Ik denk niet dat ik nog eens een January List-reeks zal maken volgend jaar, maar wie weet! Het is namelijk zo, ik heb niet al mijn tijd in deze posts gestoken en ze zijn nou niet bepaald wat je zegt heel interessant. Maar voor 1 keertje, vind ik het prima en het was super handig om een beetje uit te testen met bloggen (want ik ben pas net in dit wereldje gestapt!).

Wie zijn jouw favoriete bloggers? I'd love to know!


Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Leuk dat je op mijn blog kijkt! En heel lief als je een berichtje achterlaat!