zaterdag 23 januari 2016

January List #3

Hoi!
We zijn alweer in week 3 van januari! Dat betekend weer een nieuwe lijst, deze keer vol Youtubers!

Dit is mijn top 4:
1. Zoella
2. DisforDazzle
3. PewdiePie
4. Bethany Mota

4. Bethany Mota
Voor jullie die niet weten wie ze is: Een vrouwelijke Youtuber die meestal leuke DIY's en Outfit/Make-up ideeën filmt. Ik kijk haar video's meestal als ik geen idee heb wat ik moet dragen of als ik nieuwe hair-do's wil uitproberen. Ook is ze super vrolijk en enthousiast en dat maakt het extra leuk om te kijken.

3. PewDiePie & Marzia (CutiePie)
Ondanks dat hij veel te veel scheldt en de laatste tijd soms vreemde video's maakt, kan ik altijd wel heel erg om zijn video's lachen. Vooral als hij samen met zijn vriendin Marzia een spel speelt en ze elkaar de schuld geven van alles. Ze zijn zo adorable samen.

2. D is for Dazzle
Diana is een dutchie en maakt video's over beauty, fashion en lifestyle. Ze is begonnen met een blog en is langzamerhand video's er bij gaan maken. Haar blog is ook echt een aanrader! Ik vind haar vooral leuk omdat ze soms van die grappige opmerkingen maakt en om zichzelf kan lachen. Misschien vind ik dat wel omdat ik zelf ook erg hard om mijn eigen grappen kan lachen, oeps. Maar ik bewonder Diana omdat ze druk bezig is met Youtube naast haar studie en omdat we veel dezelfde interesses heeft.

1. Zoella (+ MoreZoella)
Last but not least! Zoe Sugg, die ooit ook een blog is begonnen en is uitgegroeid tot een Youtube-ster! Ik vind haar make-up looks en kledingsmaak geweldig en ik kan niet genoeg krijgen van haar vlogs. Het is een beetje mijn guilty pleasure om haar video's die ik al heb bekeken opnieuw te kijken.


2 opmerkingen :

Leuk dat je op mijn blog kijkt! En heel lief als je een berichtje achterlaat!