maandag 21 maart 2016

Zon, zee en #tbt


Het is misschien een beetje vroeg om over de zomer te beginnen, aangezien het net officieel lente is, maar na een sessie oude vakantiefoto's bekijken leek het me een super leuk idee om dit met jullie te delen! Ik heb er een paar uitgezocht van elke vakantie, ook een beetje om te kijken hoe veel ik veranderd ben de laatste jaren (och, sentimenteel).




2010


Bovenaan een van de eerste selfies die ik ooit gemaakt heb! Met mijn kleine roze Samsung camera en een erg goede focus (maar niet heus).

2011



2012




Zoals je misschien kunt zien heb ik mijn beugel 3 vakanties lang gehad! Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben...

2013



2014


Dit is alweer 2 jaar geleden! Wat?! De tijd vliegt, zoals men dat zo mooi zegt. En stiekem kijk ik al heel erg uit naar de volgende vakantie. Wie weet zit ik over een paar jaar weer achter mijn computer, een throwback in elkaar te zetten.

Wat is jouw favoriete vakantieland? En kijk jij wel eens terug naar je oude vakantiefoto's?

xxx


Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Leuk dat je op mijn blog kijkt! En heel lief als je een berichtje achterlaat!