woensdag 25 mei 2016

Klein berichtje


Hoi allemaal! Dit is even een klein berichtje met informatie die ik graag met jullie wil delen. Het gaat over mijn naam. En laat ik er niet te veel omheen draaien: Mijn naam is Eva, niet Alice. Ik heb de naam Alice voorheen gebruikt, omdat ik nog geen toestemming had van mijn ouders om mijn eigen naam te gebruiken. Ik weet dat ik mijn eigen keuzes mag maken in het leven, het is tenslotte van mij, maar ik respecteer ook wat mijn ouders zeggen en vinden. En ik weet zeker dat ik me schuldig had gevoeld tegenover hen als ik niet had geluisterd.

Maar ik heb dus nog een keer en nog een keer gevraagd of ik mijn eigen naam kon gebruiken. En nu is het moment daar! Ik kan mijn eigen naam gebruiken. Voelt goed.

Eva. Dus. Ik hoop dat je het begrijpt (en dat het niet al te veel verwarring brengt) en als je vragen hebt kun je die natuurlijk aaaaaltijd stellen!

xxx

6 opmerkingen :

  1. Leuk dat je nu onder je eigen naam gaat bloggen! Wel zo fijn toch! Vergeet je het niet aan te passen in je sidebar? ;)

    Liefs, Janna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben zo opgelucht dat het goed wordt ontvangen, zeg maar! En ja, dankje!! Bijna vergeten, hihi. xxx

      Verwijderen
  2. Dat is wel even wennen, maar wel echt heel fijn voor je dat je nu je eigen naam kunt gebruiken! Wel begrijpelijk hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn je eigen naam nu! Ik snap het wel hoor. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig! Bedankt voor je reactie xxx

      Verwijderen

Leuk dat je op mijn blog kijkt! En heel lief als je een berichtje achterlaat!