Sunday 14 February 2016

Swan Market

Hoi! 
Deze keer een blogpost over mijn favoriete markt! De Swan Market. Eigenlijk kun je een beetje aan de naam zien wat het is. Een markt waar ze zwanen verkopen. Nee, grapje. Het is wel een markt, maar er zijn veel leukere dingen te koop dan zwanen (tenzij je een grote zwanenfanaat bent). Er staan kraampjes van allemaal zelfstandige winkeltjes en soms hebben de bedrijven die er een kraampje hebben alleen een webshop. Als je van interieur, sieraden en lekkere (homemade) hapjes houdt is dit zeker iets voor jou! Er wordt allerlei kleding verkocht en er staan ook leuke vintage kraampjes tussen. De meesten verkopen sieraden, van armbandjes tot oorbellen. 


Zelf ben ik twee keer naar de Swan Market geweest en je ziet altijd weer nieuwe dingen. De laatste keer dat ik ging was in Rotterdam, maar als dat veel te ver is: vrees niet! De Swan Market heeft elke keer een andere locatie.
 
Vorige keer heb ik twee "bedeltjes" gekocht voor aan een ketting. (Ik moet nog steeds de kettinkjes kopen)  



Heb jij ooit de Swan Market bezocht? Of zou je het willen bezoeken? 

Fijne valentijnsdag iedereen!








No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10