Monday 26 December 2016

merry christmas!

it may be the most wonderful time of the year,
but i have collected more than one wonderful moment this year.
i want to enjoy every single day, 
and enjoy christmas even a little bit more.
because if you want to,
it can be christmas every day.



Ik heb eindelijk vakantie! Het is echt heel fijn om even niet om 7 uur op te staan en te moeten denken aan toetsen. Om 's middags nagelbijtend te zitten leren voor een herkansing. Nu kan ik even bijkomen van de afgelopen maanden en me weer helemaal opladen. Er staan allerlei leuke dingetjes gepland en ik kan ook niet wachten om nog veel meer blogposts te uploaden!

Ik hoop dat jullie nu allemaal heerlijk kerst aan het vieren zijn, met vrienden, familie, lekker eten. Of misschien wel alleen, genietend van deze prachtige winteravond. Hoe je het ook viert, ik hoop dat je terug kan kijken op een heerlijk weekend, een heerlijke week of zelfs een heerlijk jaar!


Nog een hele gezellige, warme 2e kerstavond en alvast een fijne jaarwisseling! Voorzichtig met vuurwerk en eet heel veel oliebollen (dat is mijn plan in ieder geval, hihi)!

xxx

ps. heel erg bedankt voor 30 volgers op bloglovin'!!!

16 comments :

  1. Aah, prachtige plaatjes! Ik wens jou ook alvast een goede jaarwisseling. Alle goeds voor 2017 💖

    ReplyDelete
  2. Merry Christmas nog en alvast een gelukkig nieuwjaar! <3

    ReplyDelete
  3. Ik hoop dat je een fijne Kerst hebt gehad en ik wens je alvast een gelukkig nieuwjaar! En woehoe voor je volgersaantal :)

    ReplyDelete
  4. Hopelijk heb je een heerlijke kerst gehad, en alvast een gelukkig nieuw jaar! x

    ReplyDelete
  5. Yay ben heel benieuwd wat voor posts je gaat maken! Ik wil nu ook graag gaan voorwerken alleen na de vakantie heb ik tentamenweek dus dat gaat niet helaas. Hele mooie foto's trouwens!! En alvast een hele fijne jaarwisseling <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. oei, alvast heel veel succes met je tentamenweek (plus het leren, you got this!)!!! bedankt voor de lieve comment!! xxx

      Delete
  6. Ah ik hou van deze fotootjes <3 Hopelijk heb je een fijne kerst gehad en ga je een heel mooi 2017 beleven!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suuuperbedankt!! Ik hoop dat jouw 2017 ook heel mooi wordt! xxx

      Delete
  7. ah heerlijk dit soort foto's veel succes met alles en alvast een liefdevol 2017 X

    ReplyDelete
  8. Ook voor jou nog een schitterend 2017!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10