Thursday 23 February 2017

outfit • 50's


And i still don't know what to write,
where all these lost thoughts will guide me to.
 words slipping through my fingers,
blowing away with the wind's rough turns.
my hands clinging to memories,
finding a way to stay in touch.
images flowing around in my head,
make me wonder...

Het lukt me steeds vaker. Een kledingstuk vinden dat bij me past. En het ook daadwerkelijk te durven dragen. Ik ben een groot fan van de stijl die in de jaren 50/60 populair was (ehum, Audrey Hepburn-ish), oftewel een tikkeltje vintage. Natuurlijk vind je niet overal iets in die stijl en het is ook niet vaak dat je iemand tegen komt in dit soort kleding, daarom was ik superblij toen ik deze midi rok tegenkwam! Ik kan eindelijk zeggen dat ik iets in mijn kledingkast heb hangen wat totally me is (op mijn voorraad aan streepjes shirts na dan).


Ik bewonder het als iemand zijn eigen stijl heeft. Als iemand zelfvertrouwen uitstraalt in hun kleding. En daarom wil ik het liefst iedereen aanmoedigen om te dragen wat ze fijn vinden zitten en mooi vinden staan. Iedereen is stuk voor stuk prachtig en een eigen stijl laat zien hoe uniek je bent. Hoe prachtig jullie, my dear readers, zijn. Als je dit zelfvertrouwen al hebt, ben ik ontzettend blij (en een tikkeltje jaloers!). Ik vind het soms heel lastig om niet na te denken over de mening van een ander, maar daar probeer ik stap voor stap verandering aan te brengen. Because I love me some vintage clothing! Met deze rok kan ik mijn stijl nog beter laten zien en ik kan niet wachten om hem super vaak te dragen en hopelijk verder te ontwikkelen tot het me niet meer uitmaakt wat anderen er van vinden.


midi rok • forever 21
trui • primark
baret • h&m

Heb jij een kledingstuk waar je verliefd op bent, maar onzeker bent om het aan te trekken?

xxx

10 comments :

  1. De rok staat je ook heel leuk! Echt fijn wanneer je een kledingstuk tegenkomt wat helemaal 'jij' is! :)
    Oh en hele toffe foto's!

    ReplyDelete
  2. Ahh wat een leuke combi! Ik wordt ook altijd helemaal heppie als ik iets tegenkom in de winkels wat echt honderd procent 'me' is, en ook als ik het dan draag!

    ReplyDelete
  3. Je bent mooi! En deze outfit staat je super!
    Liefs,
    Annemarie

    ReplyDelete
  4. Ik bewonder het ook altijd als iemand echt een bepaalde stijl heeft! De laatste tijd let ik ook heel vaak op wat mensen dragen - niet omdat ik mensen daarop beoordeel ofzo, maar juist om inspiratie op te doen! En de laatste tijd heb ik zelf ook meer een bepaalde stijl (ik weet niet of dat op m'n blog een beetje naar voren komt, aangezien alleen die pantalon echt de stijl is die ik nu leuk vind) maar ik doe er in ieder geval alles aan om leuke items te kopen die ook echt mijn stijl zijn :)

    En je hoeft je totaal geen zorgen te maken over wat anderen van je kleding vinden! Toen ik die zachte Zara trui zag liggen, zag het er nogal apart uit, vooral omdat andere de kleuren echt raar waren gewoon. Toch paste ik de roze trui en vind ik hem echt geweldig. En ik voel me trouwens júist heel zelfverzekerd als ik bijvoorbeeld in mijn pantalon rondloop - terwijl anderen de trend misschien (nog) niet aandurven :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohja, ik ben trouwens alle blogs van de afgelopen week aan het lezen, vandaar dat ik echt laat reageer, haha!

      Delete
  5. Yay voor streepjes! Je staat echt heel goed hoor met deze outfit, wow! Die muts vind ik ook echt heel erg leuk, hihi. Vaak zijn het de dingen waarvan je twijfelt of je ze zou durven dragen, die je lievelingskledingstukken worden hé! Liefs :)

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10