Thursday 21 June 2018

worteltaart & hebbedingetjes


☁︎

Op een studiedag in maart (een eeuwigheid geleden) besloten Kirsten en ik om even aan het drukke schoolleven te ontsnappen en een leuke stad te bezoeken. Met de trein reisden we naar Leiden om de hortus botanicus te bezoeken en heel veel concept stores te bekijken!


Met onze camera in de aanslag slenterden we door de schattige straatjes van Leiden. We liepen langs de grachten en de panden en kwamen zelfs nog even langs de universiteit. 's Ochtends bezochten we de Hortus Botanicus, die zich in het centrum van Leiden bevind. De middag stond in het teken van winkelen en we wilden vooral zo veel mogelijk leuke kleine winkeltjes ontdekken. En ik denk dat ik wel kan zeggen dat we daar in zijn geslaagd!

Al de onderstaande winkeltjes hebben iets unieks, maar ze hebben ook een ding gemeen: ze zijn allemaal de moeite waard om te bezoeken als je een keer in Leiden bent.


concept store mei

☁︎
pieterskerk-choorsteeg 18



de winkel in leiden

☁︎
pieterskerk-choorsteeg 19


chummy coffee

☁︎
breestraat 97


pluum

☁︎
burgsteeg 2


Heb jij Leiden al een keer bezocht?


xxx

15 comments :

  1. Leiden is echt een toffe stad! En worteltaart is echt m'n fave <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ook echt een van mijn favoriete taart!! <3

      Delete
  2. wat een mooie stad!! heel erg fijne foto's ook!

    ReplyDelete
  3. Wat een tof oud sfeertje hangt daar, lijkt me echt leuk Leiden een keer te bezoeken! Krijg ook meteen trek van die worteltaart haha ;p

    ReplyDelete
  4. Oh, ik heb de stad nog niet bezocht, maar het ziet er daar echt heel gezellig uit! Die winkeltjes, zoo leuk! Hele mooie foto's ook! 🙂 Xxx

    ReplyDelete
  5. Het ziet er ontzettend gezellig uit!! En mooie foto's heb je gemaakt!! :)

    ReplyDelete
  6. Wat een toffe foto's! Heerlijke sfeer!

    ReplyDelete
  7. Woow, leiden lijkt me zo’n leuk stadje!! Lekker knus en vooral ook leuk om in de winter daarnaar toe te gaan! Verder hangt er echt een toffe vibe in je foto’s!! I like ittt!! X

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10