Sunday 2 September 2018

six o'clock


"The sunrise, of course, doesn't 
care if we watch it or not. It will
keep on being beautiful, even if 
no one bothers to look at it."

Op een vroege morgen ergens in juli keken we naar de zonsopgang.
De wereld om ons heen was kalm en ontwaakte uit een diepe slaap.
Het voelde alsof de tijd langzamer voorbij tikte 
toen de zon achter de horizon omhoog kwam.
Hij zwaaide ons toe terwijl het water klotsend aan onze voeten lag.




Ik heb een geweldige zomer achter de rug, vol met fijne momenten zoals deze.
Morgen begint mijn eerste dag aan de universiteit! Ik heb er heel veel zin in en heb gezonde spanning in mijn buik. Daarnaast kan ik niet wachten om te beginnen aan mijn eerste colleges. Ik hoop dat jullie ook weer een goede start hebben (gehad) op school en een fijne zomervakantie hadden.


liefs!

ps. de foto's waar ik op sta zijn gemaakt door evan <3

8 comments :

  1. Zo'n leuke, fijne foto's! Heel erg veel succes op de universiteit morgen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!! Jij ook veel succes op school weer <3

      Delete
  2. ooh zo'n schone foto's, wauw!! Ik begin morgen ook met school! Veel plezier morgen, lijkt me heel spannend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel lieve Marthe <3 Jij ook veel succes op school!!

      Delete
  3. Wauw, mooie foto’s!! Heerlijk om er door heen te scrollen, nog even die vakantie vibes haha. Heel veel succes op de uni! X

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10