Thursday 28 April 2016

Oh my vintage


vintage (adjective);
of high quality and lasting value or showing the best and most typical characteristics of a particular type of thing, especially from the past

Ik hou van vintage. En gelukkig begint het steeds hipper te worden om in dit soort zaakjes spulletjes en kleding te kopen. Zelf vind ik het lastiger om kleding te vinden in een vintage shop, maar ik heb dan ook nog niet echt een goede winkel gevonden om hier mijn oordeel over te geven. De laatste tijd heb ik vooral veel zaakjes bezocht die meubels verkopen en allerlei leuke accessoires voor in je kamer. Zoals een typemachine. Of een oude telefoon. Maar daar heb ik al over geschreven (hoe kan het ook anders), namelijk hier!


Laatst heb ik dus ook dit winkeltje bezocht in zeeland, waar ik de foto's gemaakt heb. Helaas niks gevonden, maar wel leuke kiekjes kunnen maken. En natuurlijk als je zoals ik bent steeds een zijdelingse blik op de eigenaren werpen om te kijken of ze mij niet boos aan kijken. Of op me af komen lopen en zeggen dat ik geen foto's mag maken. Dat soort dingen. Gelukkig is alles goed gegaan en leef ik nog.


Een kort artikeltje vandaag, maar ik vond het wel leuk om deze foto's nog even met jullie te delen!

Hou jij van vintage? En heb je nog tips voor een leuke vintage winkel? Ik hoor het graag!

xxx

15 comments :

  1. Mooie foto's, dat vintage sfeertje voel ik er helemaal bij terug!
    Heel herkenbaar ook, steeds opletten of niemand het erg vindt dat je foto's neemt ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!! xxx
      Super lief dat je zo vaak een berichtje achter laat!

      Delete
  2. Kringloop- en vintage winkeltjes zijn zooooo onwijs leuk om door heen te struinen! Heerlijk vind ik dat. Daarnaast houd ik eigenlijk altijd van alles met een vintage tintje, hihi! Leuk artikeltje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ja, ik ben het helemaal met je eens :)

      Delete
  3. Vintage is fijn! Deze fototjes ook, alleen ben ik denk ik niet echt zo'n type voor vintage denk ik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel erg bedankt! En ach, niet iedereen hoeft fan van vintage te zijn, toch? Anders is het ook maar saai ;)

      Delete
  4. Wauw, ik hou hier van! Toffe foto's heb je gemaakt. Ik kan ook uren slenteren in dit soort winkeltjes. Pas ben ik nog naar een hele grote vintage winkel in Heemstede geweest. Daar hebben ze echt heel veel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel erg bedankt voor de tip! Ik ga er zeker eens kijken als ik in de buurt ben!

      Delete
  5. Wauw, ik hou hier van! Toffe foto's heb je gemaakt. Ik kan ook uren slenteren in dit soort winkeltjes. Pas ben ik nog naar een hele grote vintage winkel in Heemstede geweest. Daar hebben ze echt heel veel!

    ReplyDelete
  6. geweldig. ik houd zoveel van vintage, mooie foto's!
    Ik word echt blij van posts als deze, thankyou :)

    love

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, jij bedankt voor het compliment!!

      Delete
  7. Hele toffe foto's! Ik HOU van vintage en tweedehands winkeltjes. Het is zo leuk iets te vinden tussen wat andere rommel haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daar ben ik het he le maal mee eens!! En dankjewel :D

      Delete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10