Tuesday 3 May 2016

outfit • stripes & dungarees


Een beetje onhandig pakt mijn broertje mijn camera aan. Ik geef hem een bemoedigende glimlach en loop naar het bankje achter me, waar ik op ga zitten. 'Ben je er klaar voor?' vraagt hij. Ik knik en neem mijn pose aan. 'Wacht, ik zie helemaal niets.' Vragend kijk ik hem aan. 'Het beeld, het beeld is zwart.' Mijn broertje wijst naar mijn camera. Ik grinnik en sta op van het bankje. 'Je moet ook hier doorheen kijken,' zeg ik en wijs naar de zoeker (dit heb ik overigens wel moeten googelen, want ik wist niet hoe het heette) van de camera. 'Oh,' zegt mijn broertje. 'Natuurlijk.' Ik loop terug en hij maakt de foto's als een heuse fotograaf.






dungarees • h&m | striped shirt • america today
shoes • nike (similar) | sunglasses • swan market (also here) | watch • miniinthebox
Hier is hij dan, mijn eerste outfitpost. Het is zo ontzettend leuk om deze te maken, van de foto's tot de tekst schrijven. Het is alleen best lastig om iemand in mijn omgeving te vinden die de foto's vrijwillig wil maken. Ik had namelijk niet echt verwacht dat mijn broertje het wel zou willen doen, dus ben ik hem erg dankbaar voor deze foto's.

Om het nog even over de outfit te hebben (daar gaat het natuurlijk om): dungarees. Ik hou zo ontzettend veel van mijn nieuwe tuinbroek. Hij zit lekker, past bij bijna elk topje en ik kan hem heel vaak aan. Het enige nadeel is dat hij best wel veel stof aantrekt, maar dat kan opgelost worden. De zonnebril heb ik vorig jaar op de Swan Market gekocht en ik ben nog steeds stapelverliefd op het model.

Wat vinden jullie van outfitposts? 


xxx

ps. Ik ben jullie zo dankbaar voor alle reacties op mijn vorige post. Ieder van jullie heeft een lach op mijn gezicht getoverd en ik word er al vrolijk van als ik er aan terug denk. Dankjulliewel!

2 comments :

  1. Zeg maar tegen je broertje dat hij mooie foto's gemaakt heeft :)
    Echt een leuke outfit, nu wil ik zelf ook zo'n dungaree!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zal ik tegen hem zeggen! Dankjewel :D

      Delete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10