Thursday 12 May 2016

Black skirts & blue rivers


En ze liep door de nacht
Ontblootte armen
Nieuwsgierige ogen
Haar tenen raakten de sterren aan
Heel zachtjes
Ze zei de wereld welterusten
en waakte over de nacht

• "maan" by me •



Ik ging op stap met een van mijn beste vriendinnen. We shopten moederdag cadeaus, we aten cupcakes in de schattigste bakkerij ooit, we lagen in een deuk om elkaar toen we gezichtsmaskers uitprobeerden en we liepen langs de rivier, terwijl de wind met onze haren speelde. En ik moet zeggen dat bij de gedachte aan al deze herinneringen, hoe klein sommigen ook zijn, mijn mondhoeken omkrullen tot een glimlach. Het is gelukt ze te vangen door middel van foto's en hierdoor kijk ik vrolijk terug op deze dag. Even terug in de meivakantie. Even terug daar bij de rivier.




personal fave ^


Dit was eigenlijk bedoelt als een outfitpost, maar dat plan heb ik een beetje laten varen nu de woorden erbij zijn geschreven. Het is nu meer een terugblik op een fijne dag in de meivakantie en dat vind ik ook helemaal prima. Ik hoop dat jullie ook een leuke meivakantie hebben gehad!

Heb jij ook een dag waar je met veel plezier op terugkijkt?

xxx



bedankt dat je met me mee wilde gaan! je hebt prachtige foto's gemaakt. love you xxx

2 comments :

  1. Wat een superleuke foto's hebben jullie gemaakt, lijkt me een heel leuk dagje geweest! En ik vind dit eigenlijk ook wel heel leuk in plaats van een outfitpost! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel erg bedankt! Ik ben blij dat je het leuk vind :)

      Delete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10