Thursday 19 May 2016

Dream cream lace dress


• dream cream laces •

Dit jurkje staat al sinds weet ik veel hoe lang op mijn wishlist. Ook heb ik Julia dit jurkje zien dragen en vond hem zó verschrikkelijk leuk staan. En dus besloot ik een aantal maanden geleden om de site eens op te zoeken. Ik durfde het steeds maar niet aan om hem te kopen, omdat het een bedrijf was waar ik geen ervaring mee had en het jurkje helemaal uit Amerika moest komen. En daarbij is het niet het goedkoopste kledingstuk ooit... Maar zoals je kunt zien... Ik heb het uiteindelijk toch gedaan en heb totaal geen spijt!


dress • chicwish
Het jurkje is van chicwish. De stof voelt aan als katoen en is van een goede kwaliteit. Hij komt ongeveer tot mijn knieën en heeft een prachtige creamy white kleur (of zoals het op de site staat: ivory). Ook heb ik niet lang hoeven wachten tot het jurkje aankwam, ik denk ongeveer 2 weken en er waren geen verzendkosten (dit is een optie, je kunt er ook voor kiezen om hem sneller binnen te krijgen maar dan betaal je wel iets meer)! Dit is zeker een jurkje dat mee gaat op vakantie en ik heel de zomer lang kan en ga dragen. En misschien daarna ook nog wel, een vest er over met een panty + laarsjes er onder. Ik kijk er nu al naar uit!

Er zal zeker weten deze zomer nog een outfitpost komen met dit jurkje, zodat jullie hem ook aan kunnen zien.

xxx


11 comments :

  1. Wat een leuk jurkje! Lijkt me heel leuk om een outfitpost over te zien :) Mooie foto's heb je er ook bij gemaakt

    ReplyDelete
  2. Oh hij is echt prachtig! Ik heb laatst ook een wit, kanten jurkje besteld. Kan niet wachten tot hij binnen is :). Het lijkt me inderdaad onwjjs tof om dit jurkje bij jou aan te zien in een zomerse outfit post.

    Trouwens, ik las je comment op mijn post; wat voor lens heb jij op de camera zitten?

    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!! Ik heb een 18-55 mm lens! Heel fijn, maar het is dan ook mijn eerste :) xxx

      Delete
  3. Superleuk jurkje! Lijkt me heerlijk voor de zomer ;)

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtig jurkje! Hij is echt heerlijk dromerig, daar hou ik wel van. xoxo

    ReplyDelete
  5. Dit jurkje is zo geweldig, ik ga het merk gelijk opzoeken. Ik wil deze jurk zo graag hebben nu.

    ReplyDelete
  6. OH wauw! Deze is zo mooi! Ik wil hem!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10