Sunday 8 May 2016

Mirror, mirror on the wall...


When the raindrops come thumbling,
Remember, you're the one who can fill the world with sunshine
- Snow White

Onthoud, jij bent degene die de wereld kan vullen met zonneschijn

Zomaar een paar wijze woorden uit een prachtige klassieke disney film. En ik vond ze erg inspirerend en ook nog eens toepasselijk bij deze post. Ik wil het namelijk graaag hebben over spiegels. En dan vooral over mijn nieuwe (waar ik een beetje geobsedeerd mee ben geraakt, oeps). 


Ik ben een enorme interieur-junkie, als ik het zo mag zeggen. Ik hou van het kopen van nieuwe accessoires voor in mijn kamer en heb inmiddels mijn indeling al een aantal keer veranderd. Maar ik vind het gewoon leuk om te doen en te zien hoe andere mensen hun huis inrichten (of laten inrichten, daarom is vtwonen zo'n geweldig tv-programma).




Deze spiegel heb ik bij Sissy-boy gekocht. Een winkel met kleding én dus ook allemaal hippe spullen voor in huis. Ook het fotolijstje dat je op de foto's hier onder kunt zien heb ik daar gekocht. Ik vind de goud-look van de randjes erg mooi, zowel bij de spiegel als het lijstje. De vorm van de spiegel vind ik ook echt heel gaaf.

mirror & picture frame • sissy boy

In het fotolijstje heb ik een paar gedroogde bloemetjes gedaan, wat ik ooit ergens gezien heb. Ik vind het echt een heel leuk idee, voor als je even geen foto er in wilt doen, maar wel iets in het lijstje wilt stoppen. En ik hou van bloemen (hé, win win!).

Hou jij van interieur? En heb je ook iets in je kamer staan waar je verliefd op bent?

xxx


ps. Heel erg bedankt voor 10 volgers op bloglovin'!
ps. Oh en trouwens... Wat vinden jullie van mijn jurkje? Ik weet dat het over de spiegel gaat, maar ik kon het niet laten. Ik wil er nog een post over schrijven, maar ik zie nog wel of ik dat ga doen. Doei!

7 comments :

  1. Die is zeker leuk die spiegel, en voor zover ik kan zien het jurkje ook :)
    Ik heb zelf een heel vintage looking houten bankje op mijn kamer staan waar ik ook helemaal weg van ben

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!! En klinkt goed, dat bankje :)

      Delete
  2. Wauw, wat een mooie spiegel! Enne, wat ik kan zien, is het een erg leuk jurkje! Liefs

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Waaaauw wat een mooie foto's! Echt zo'n heel fijn sfeertje :)

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10