Saturday 21 July 2018

england photo diary pt. 1


Ik wil ze delen, de lange zomeravonden van 2017. De regendruppels en campings. De ontelbare foto's van prachtige luchten en oude gebouwen. Van het land waar ik al jaren naar smachtte om zijn bodem zelf te ontdekken.

Het is een jaar geleden dat ik deze foto's maakte en ik heb ze al die tijd een beetje links laten liggen.  Om alsnog terug te blikken op deze geweldige vakantie maak ik een fotodagboek die ik de komende weken met jullie deel.


sightseeing in london & oxford




on the boat


arriving in picturesque henley-on-thames

o x f o r d



walking through the beautiful war memorial gardens


l o n d o n



big ben, westminster & the london eye


covent garden


st. paul's cathedral


the tower bridge




liefs
x


11 comments :

  1. Aah! Zo mooi deze foto's! Ik wil ook heel graag naar Engeland gaan, het lijkt me zo gezellig daar! :) X

    ReplyDelete
  2. Heel leuk om de foto's van Henley on Thames te zien! Ik heb daar zelf een tijdje gewoond dus kijk altijd met plezier terug op mijn tijd daar als ik er foto's van zie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh wat gaaf dat je er gewoond hebt!! ik vond het een ontzettend knusse plek.

      Delete
  3. Ik ben blij dat je de foto's toch hebt gedeeld, ook al is het een tijdje geleden! Ze zijn zo mooi en hebben echt een fijne sfeer! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. aww dankjewel!!! zo fijn om te horen <3

      Delete
  4. Tof dat je ze toch nog hebt geplaatst! En ook leuk om op terug te kijken denk ik zo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker leuk om op terug te blikken! Ik geniet er echt van <3 Dankjewel!!!

      Delete
  5. Wauw mooie foto's!! Londen is ook echt een prachtige stad, wil er graag nog eens naartoe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Superbedankt!! Het is echt een aanrader, zeker in de wat rustigere maanden <3

      Delete
  6. ohhh nu wil ik zo graag ook een keer naar Engeland!! Echt kei schone foto's!! die van die boot met rood, wit, blauw is heel leuk!!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10