Saturday 14 July 2018

zomerdoelen


Ik voel me een beetje verloren in deze zee (ha!) van vrije dagen. Er is een hoop te doen en er is ook een hoop wat nog moet gebeuren, maar in deze woeste wateren weet ik me niet vast te klampen aan een richtlijn of routine. Ik leef met de dag, en dat is soms heerlijk, maar als er wat gedaan moet worden, mis ik het overzicht. Het feit dat ik niet weet wat ik moet doen en aan de andere kant het gevoel heb dat ik iets zou moeten doen maakt het moeilijk om soms even stil te staan en te genieten van wat ik aan het doen ben. Daarom wil ik in deze post een aantal doelen voor mezelf stellen en weer verder gaan met genieten.

Mijn hoofd heeft gewoon wat meer overzicht nodig over de komende maanden en het opstellen van summer goals helpt vast en zeker.



summer goals 2018:


work
Ik heb een baantje! Eindelijk! En dat wil ik zo houden deze zomer (en daarna!)...

theorie leren
Ik heb het over rijles. Ik denk dat bijna iedere achttienjarige er aan moet geloven. Ik kan het maar beter gedaan hebben. 

read read read!
Mijn boekenlijstje ligt al klaar. Het is heerlijk om in de zon mijn ogen over de talloze letters te laten glijden. Ik wil niets liever dan lezen, lezen, lezen deze zomer! (Enige aanbevelingen?)


visit rome
Ik ga naar Rome met een van mijn beste vriendinnen!!! Vijf dagen lang kunnen we het historische centrum van de prachtige stad verkennen, heel veel foto's maken en pizza en ijsjes eten.

spend holiday in austria
Met mijn familie gaan we de vakantie vieren in Oostenrijk. Ik heb ontzettend veel zin om zowel Wenen als het zuiden van Oostenrijk te ontdekken.


 eigen domein?
Sinds een tijdje spookt het idee rond in mijn hoofd... Zal ik een eigen domein kopen? Mijn eigen stukje internet? Misschien moet ik deze zomer de knoop doorhakken...

create: 
paint, write, draw, photograph




watch a sunset

enjoy!


Wat gaan jullie doen deze zomer?


liefs
x

6 comments :

  1. Leuke postt! Ik vertrek over iets meer dan een week naar Kroatie ��. Veel plezier op je vakanties en succes met het leren van je theorie (ik ken het, het is niet het leukste om te doen in je vacay) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel veel plezier in Kroatie!!! Geniet er van! Bedankt voor je lieve comment <3

      Delete
  2. Leuk zo'n zomerlijstje! En wat heerlijk dat je twee keer op vakantie gaat! Rome is echt prachtig en je hebt geluk dat je 5 dagen gaat, dan heb je tenminste genoeg tijd om de mooiste dingen te bezoeken! Veel plezier in Rome en Oostenrijk!

    ReplyDelete
  3. Het is zo fijn om je rijbewijs te hebben, echt!! Tof al je reisjes, kan niet wachten op je blogposts :) X

    ReplyDelete
  4. Fijne post! Ik moet ook beginnen aan mijn theorie. En hoe gaaf dat je naar Rome gaat! Over je dommeinnaam, ik snap dat je twijfelt. Maar zeker doen! Het is het echt waard :)

    ReplyDelete
  5. Zo'n mooie foto's! Veel plezier deze vakantie!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10