Saturday 26 March 2016

Lentekriebels


“What a strange thing!
to be alive
beneath cherry blossoms.” 
― Kobayashi Issa


Er is weer een nieuw seizoen aangebroken. De lente. Wat de lente zo prachtig maakt, vind ik, zijn de pastelkleuren die overal tevoorschijn komen. De bloemen die zich weer laten zien na de lange winter. En overdag, als je maar goed genoeg luistert, fluiten de vogels weer hun lied.

In deze post heb ik al mijn essentials voor deze lente op een rijtje gezet!




n o t e b o o k s

Niet te ontbreken: schrijfgerei, notitieblaadjes, tekenschriften. Noem maar op! Voor mij zijn notebooks een must voor dit seizoen. Alle ideeën die opbloeien in mijn hoofd en gewoon, omdat schriftjes zo schattig zijn en nog decoratief zijn ook.



b o e k e n

Eigenlijk zijn boeken in elk seizoen onmisbaar. Lekker wegkruipen in een hoekje, met een kop thee en wat paaseitjes. Heerlijk, toch? Girl Online van Zoe Sugg is een lekker luchtig boek, vol met meidenproblemen en liefde. Deze lente zou ik graag The Maze Runner serie uitlezen, op mijn e-reader. Ik ben stapelgek op het hoesje!



           

potje & bloemen

Denk je aan lente, denk je aan bloemen. Of nepbloemen, voor mensen die niet zo goed overweg kunnen met levende planten. Zoals ik. Deze schattige roosjes zijn van de action en het kannetje: de kringloopwinkel. Ik werd op slag verliefd toen ik hem zag. Het is echt een gouden tip om af en toe rond te neuzen in een kringloopwinkel, wie weet vind je wel iets!



n a g e l l a k

Pastelroze, pastelgeel, pastelpaars... Ik wil alles op mijn nagels! Deze kleuren brengen mij in het ultieme lente gevoel en de potjes zien er ook nog eens schattig uit.



h o r l o g e

Ik smacht naar een Daniel Wellington horloge, dat is wel te zien aan het model van dit horloge. Ergens durf ik hem gewoon niet te kopen! Maar ach, met dit pareltje, van miniinthebox, kan ik nog wel eventjes vooruit. 

Wat zijn jouw musts voor deze lente? En zit er een tussen in deze blogpost? Laat het me weten!

xxx

No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10