Wednesday 7 September 2016

een super leuk dagje


... in Breda!

Afgelopen zaterdag bezocht ik samen met mijn moeder de stad Breda! Misschien had je het verhaal al gelezen, maar ik had dus nog een treinkaartje over en die zou bijna verlopen. Het was dus de hoogste tijd om ergens heen te gaan en wat is er beter dan een nieuwe stad ontdekken?




Ik ben nog nooit eerder in Breda geweest en vond dit zeker een leuke eerste keer. Van tevoren had ik een paar winkeltjes opgezocht, maar uiteindelijk heb ik daar niet zo veel meer naar gekeken. In Breda heb je een gedeelte waar bijna al de winkels zitten en op een of andere manier liepen we de goede richting op en hebben allemaal leuke en unieke plekjes bezocht.


sint janstraat 25

Noos31 is een van die unieke winkeltjes. Het is een concept store, me loves it. Zoals ik in mijn Den Bosch post al zei, concept stores zijn echt mijn ding. Dit soort winkeltjes zouden er veel meer moeten zijn en toen ik binnen kwam in dit schattige winkeltje keek ik mijn ogen uit. De winkel staat helemaal vol met spullen en er is zelfs een klein cafeetje waar je iets kunt eten of drinken. De verkoopster is trouwens ook erg aardig. In de straat waar deze winkel gevestigd is zitten trouwens nog veel meer van dit soort winkeltjes. Echt een aanrader dus!


Rond lunchtijd zijn mijn moeder en ik neergestreken in Bagels & Beans, een van mijn favoriete plekjes. Ik had echt een overheerlijke bagel, met tomaat, pesto en mozzarella, en we genoten lekker van het zonnetje dat door was gebroken. Natuurlijk ook nog even naar de Dille & Kamille geweest, goodies wat is dat een schattige winkel, het blijft me verbazen. Ik vond er een heel schattig kussentje voor op mijn bureaustoel. Ook bij Sissy-boy nog even naar binnen gelopen, als je deze winkel nog niet kent: ze hebben er de leukste interieur thingies en verkopen er ook kleding. Daar heb ik een super emesing fotolijstje gekocht die jullie vast nog wel een keertje terug zullen zien!

Ben jij ooit in Breda geweest?


xxx

4 comments :

  1. Ik ben nog noooooit in Breda geweest. Ik vind de winkel Dille & Kamille trouwens ook heel leuk, maar er zijn zóveel spullen voor in de keuken te koop daar, dat je de leuke dingen niet kunt vinden haha. (op blogs zie ik namelijk altijd leuke dingen voorbij komen van die winkel)

    Liefs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inderdaad. En een dagje Breda is echt de moeite waard! xxx

      Delete
  2. Ik ben nog nooit in Breda geweest, maar het lijkt me een hele toffe stad!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10