Sunday 8 July 2018

class of 2018


"Het was een onwerkelijke en bijzondere avond. Zo een waar je jaren naartoe leeft, en als het moment dan eindelijk daar is, geloof je niet dat het aan het gebeuren is. Het was alsof ik het van een afstand aan het bekijken was; hoe ik daar op die stoel in de aula, tussen mijn klasgenoten, zat. Hoe ik mijn handtekening met een trillende hand op mijn diploma zette. 

Misschien moet ik het elke avond tegen mezelf zeggen, 'Ik ben geslaagd, ik ben geslaagd...', voordat het tot me doordringt. Eén ding is zeker: dit diploma pakken ze niet meer van me af!"
04.07.'18

Afgelopen woensdag heb ik de middelbare school afgesloten. Ik kreeg mijn diploma! Ik nam afscheid van 6 jaar vwo. Maar ik kan het niet helemaal achter me laten... Deze school en de herinneringen die het met zich mee heeft gebracht zullen voor altijd deel van mij uitmaken.


Een dag na de eindexamens (nu alweer een tijdje terug) vond het gala plaats. Natuurlijk was ik compleet uitgedost voor deze speciale avond. Ik droeg een jurk van Chi Chi London en voelde me prachtig. Als een prinses op weg naar het bal. Ik heb gedanst en gekletst met mijn vriendinnen en een gezellige avond gehad. Ook was het erg bijzonder om iedereen zo netjes gekleed te zien.



13.06.'18

Voordat ik verder zou gaan wilde ik toch nog even stilstaan bij deze grote mijlpaal in mijn leven en er een post over schrijven. Nu is het op naar het volgende avontuur. Of eigenlijk verder met het avontuur... En natuurlijk eerst volop genieten van mijn vakantie.

Hebben jullie al vakantie?


liefs
x


9 comments :

  1. Proficiat!! Je bent prachtig in dat kleed!

    ReplyDelete
  2. Heel erg gefeliciteerd!! Wat ben je zooo mooi in dat kleed, wauwie! Het staat je echt prachtig! Fijne vakantie! X

    ReplyDelete
  3. Oooh zo mooi dat kleed, staat je echt prachtig! & gefeliciteerd Eva!

    ReplyDelete
  4. Aaah wat zag je er mooi uit!! Geniet van je vakantie! <3

    ReplyDelete
  5. Oehhhh, ik had deze post nog helemaal niet gezien, en nu ik het lees denk ik gelijk weer terug aan die geweldige avond. Her was zo gaaf! Al ga ik het wel missen dat we elkaar nu niet meer bijna elke dag gaan zien...

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10