Monday 20 May 2019

meet me in a new light


k i r s t e n 

&

a p r i l ' s  b l o s s o m  t r e e s



Op een lentedag in April stonden de bomen in bloei.

We stonden beiden in een ander licht. Letterlijk en figuurlijk. Ik was portretfotograaf voor een dag en ik vond het geweldig om te doen. Kirsten was even mijn model en later wisselden de rollen. Eerder die week spotte ik de prachtige bloesembomen die vol in bloei stonden bij mij in de buurt en ik kon het niet laten om die als onze locatie te bekronen. Daarnaast maakten we de foto's op het midden van de dag, waardoor het licht nogal fel was. Ondanks dat dit een uitdaging was, zijn er een aantal leuke foto's uit gekomen.




liefs,
eva



2 comments :

  1. De foto's zijn echt prachtig geworden!! Zo blij dat we dit gedaan hebben en we moeten snel weer afspreken!

    ReplyDelete
  2. echt kei mooie foto's man!!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10