Monday 10 June 2019

juni | weeklog 1


Morgen en overmorgen heb ik tentamens die het laatste blok van het jaar afsluiten, dus ik heb veel gestudeerd de afgelopen week. Tijdens het leren krijg ik altijd zin in om van alles te doen behalve leren. Ik wilde iets plaatsen op mijn blog dat niet te veel tijd in beslag nam, zodat ik me ook kon concentreren op de tentamens. En dus dacht ik dat het misschien leuk was om een web log te maken van mijn week. Een digitale journal, wat ook eigenlijk behoort tot de definitie van bloggen, maar waar ik me gek genoeg nog nooit echt aan heb gewaagd (behalve als ik ergens heen ging op vakantie). Misschien heel voor de hand liggend, maar het idee daalde dus echt pas de afgelopen week op me neer. Ik weet nog niet hoe ik het precies ga aanpakken en of het nog vaker terug zal komen, maar ik vond het in ieder geval erg leuk om te schrijven!


 3 1  m e i

vrijdag



De bovenste foto schetst een goed beeld van de afgelopen week. Een bakje fruit op tafel, mijn laptop voor me. Mijn leerplanning op de muur geplakt. Ik heb een hoop tijd achter mijn bureau besteed deze week... 

Vrijdagavond ging ik met mama onze nagels laten lakken voor de zomervakantie. Ik koos voor een rood-roze frambooskleur en ik wordt zo vrolijk elke keer dat ik naar mijn tenen kijk! 

2  j u n i

zondag 


Omdat het onwijs mooi weer was dit weekend kon ik eindelijk mijn "strandbroek" aan. Ik was misschien iets te enthousiast want ik ben eigenlijk weinig buiten geweest zondag... Wel ben ik nog even gaan lezen in de zon. Op dit moment lees ik 'Little Women' van Louisa May Alcott.

4  j u n i

dinsdag

 

Ik doe de gekste dingen als ik eigenlijk moet leren. Een spontane fotoshoot was het deze keer en de foto hierboven was het resultaat van een gekke dansmove. Ik snap mezelf soms echt niet... ik was in ieder geval vrolijk. Maar goed, dinsdag moest ik naar Utrecht voor een college en ik had mijn Banksy-shirt aan.

 5  j u n i

woensdag


Mijn studievereniging had een musical opgevoerd! Donna & the Dynamo's waren te zien op het podium en ik ging er woensdagavond heen. Ze hadden een versie gemaakt op de film Mamma Mia met alle leuke liedjes, dus ik zat echt te genieten. Iedereen die meedeed kon zo goed acteren en zingen!!

7  j u n i

vrijdag


Vrijdag was mijn laatste college van het blok. Dus de laatste les van het jaar! Ik heb een jaar universiteit (bijna) achter de rug. Ik kan niet geloven dat het zo snel is gegaan en dat ik dit aankon. Vrijdag heb ik dus weer een treinreisje naar Utrecht gemaakt en terug. 's Avonds zou het heel hard gaan waaien en regenen, maar het viel reuze mee. Ik ging nog naar dansles en het was erg fijn om even mijn energie daar kwijt te kunnen. 


8  j u n i

zaterdag


Mijn moeder toverde zaterdagavond een heerlijke pokébowl tevoorschijn. Ik had er nog nooit eentje op en was heel benieuwd. Ze had speciaal voor mij komkommer en krab gebruikt in plaats van avocado en zalm, omdat ik niet zo'n fan ben van zalm en ik helaas allergisch ben voor avocado. Het was heerlijk!! En als toetje een wafel met aardbeien en slagroom + de film What Dreams May Come. Een fijne zaterdagavond was het zeker na een ochtend werken en een middag leren. 

9  j u n i 

zondag



Op zondagochtend sport ik meestal. Soms ga ik hardlopen, maar deze keer ben ik niet gegaan. Ik was in de stemming voor een work-out, maar dan thuis. Dus heb ik een video gevolgd en de oefeningen op een matje gedaan. 's Middags nog eventjes voor de tentamens geleerd, maar ik was niet zo productief als ik zelf hoopte te zijn. Helaas pindakaas. Dus dan maar weer een heel nonchalante selfie maken met mijn lamp in beeld. 


Hoe was jullie week?


liefs,
eva


6 comments :

  1. Leuk om zo eens een kijkje te krijgen in je week. Veel succes met je tentamens!

    ReplyDelete
  2. haha zo leuk om je week te volgen!! klinkt echt als een toffe week (en ook wel productief precies!) veel succes nog met je examens, you can do it!!

    ReplyDelete
  3. dit is echt heel fijn om te lezen allemaal :)) succes!!

    ReplyDelete
  4. Wat een fijn blogje! Herkenbaar dat je altijd iets anders wil doen tijdens het studeren. Tijdens m'n scriptie wilde ik zelfs verhuisdozen met liefde inpakken. Nu de scriptie is ingeleverd heb ik daar (helaas) geen zin meer in.. haha

    ReplyDelete
  5. Echt super leuk om te lezen! Veel succes met de laatste loodjes! Je hebt het gewoon gedaan een heel jaar naar de uni!!

    ReplyDelete
  6. Wat leuk om te lezen zo'n weeklog, vaker doen :) En ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10