Sunday 26 August 2018

england photo diary pt. 4


the coast


In de laatste week bezochten we de bekende plaatsen aan de zuidkust van Engeland. We zagen de kliffen, gingen naar Eastbourne, Brighton en Hastings en namen afscheid van Engeland op de boot vanaf Dover.

the seven sisters

witte kliffen aan de engelse kust


hevige wind & een prachtig uitzicht



eastbourne




brighton



het stenen strand



the pier


the royal pavilion



the laines




hastings




dover



going back home


pt.1
pt. 2
pt. 3

the end

Dit was het laatste deel van the england photo diaries! Ik ben ook weer terug van mijn vakantie van dit jaar en beloof dat ik daar snel iets meer over zal posten in plaats van het een jaar uit te stellen.


liefs
x

19 comments :

  1. Wauw!! Zo'n heerlijke foto's!

    ReplyDelete
  2. och wat heb je toch een prachtige foto's gemaakt zeg, je hebt er oog voor wauw!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een lieve comment! Heel erg bedankt!

      Delete
  3. Wow Eef! Echt super mooie foto's!

    ReplyDelete
  4. Wauw! Je foto's hebben een mega fijne vibe!! X

    ReplyDelete
  5. Wat mooi die kliffen en toffe plekjes aan zee! Brighton doet me altijd weer denken aan Zoella, haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha inderdaad :') Ik hoopte dat ik haar nog zou spotten maar die kans was heel klein hihi.

      Delete
  6. Oh wat een prachtige foto's, ze hebben allemaal ook zo'n fijne vakantie vibe!

    ReplyDelete
  7. I've really enjoyed following your England photo diaries :) These photos are so beautiful. The colors are so soft... and make me feel like I'm floating. I really wish I could go to England too (those cliffs! the ocean! the houses!)

    Thank you for sharing <3

    https://tarantinoir.blogspot.com/2018/08/into-ether.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh thank you so much! Such a sweet comment <3
      Lots of love!

      Delete
  8. ooh echt hele mooie foto's!! maar dan niet gwn 'mooie' maar echt HELE MOOIE, maar echt!! Heel mooi vastgelegd en alle foto's zijn zo heerlijk rustgevend!! <3

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10