Saturday 22 December 2018

bruges


Met mijn familie vierde ik Sinterklaas in een hutje in Belgiƫ, waar we in mei ook hadden gelogeerd. Toen bezocht ik de plek met een tas vol boeken en veel examenstress, en nu als "student" die toe is aan vakantie. Op 2 december bezochten we het nabijgelegen stadje Brugge.





2 december 2019
In Brugge klonk er muziek door de straatjes. Schallend uit de kleine luidsprekers op de hoek van het blok. De winkeltjes, bekleed met lichtjes, zagen vol van de mensen en zorgden voor een gezellige drukte. Langs de grachten liepen we, de wind trotserend. Rond vijf uur begon het te schemeren en schenen de kerstlichtjes over de stad. 

Toen ik mijn eerste stap in Brugge zette kreeg ik plots een enorm kerstgevoel. Ik denk dat het de prachtige geveltjes waren. De muziek. De lichtjes aan de muren en ramen. De versieringen overal. De geur van chocolade en wafels. Ook deed het me denken aan Engeland, wat mij een o zo fijn gevoel gaf. We waren een dagje, nog niet eens, in Brugge. Alsof we even op vakantie waren. Een goed begin van de decembermaand. Dat was het zeker. En met dat fijne kerstgevoel ging ik de hele maand door en ik blijf me er nog een beetje aan vast klampen. 


veel liefs


8 comments :

  1. heel erg mooie foto's, Brugge is echt zo'n gezellige stad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Superleuke stad, ik wil echt nog eens terug! <3

      Delete
  2. ahh Brugge is zo'n toffe stad! kei mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  3. Brugge ziet er echt ongelooflijk mooi uit! Ik snap helemaal dat je er een kerst gevoel van krijgt Fijne feestdagen xxx

    ReplyDelete
  4. Aah wauw! Wat een mooie foto’s, het ziet er super gezellig uit!! Geniet van je vakantir (die heb ik helaas niet) en hele fijne feestdagen!! X

    (Er gaat telkens iets mis als ik een reactie wil achterlaten. Hopelijk doet ‘ie het nu wel)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij doet het!! Veel succes met school, bikkel! <3

      Delete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10