Saturday 15 December 2018

wat vliegt de tijd


Soms wens ik dat de tijd vleugels groeit en weg fladdert. Soms niet. Dan pak ik hem vast, koester ik hem en leef ik in het nu. Geen aandacht naar die wijzers, naar het getik van de seconden. 

Er zit dan wel bijna een maand tussen, maar in deze post vier ik twee verjaardagen. Ik werd 19 op 11 november en vandaag is mijn blog 3 jaar oud! Op dit soort momenten word ik door de tijd weer aan die vlugge vleugels herinnerd en kijk ik terug naar de uren, maanden, jaren die ik heb beleefd.



Mijn blog is me heel dierbaar. Al vanaf het begin. Het is met me mee gegroeid en heeft mijn gedachten gekoesterd. Ik kan niet wachten om dit stukje internet het komende jaar weer te vullen met herinneringen. Ook al is het zo stil geweest de afgelopen maand, ik ben het nog lang niet zat. En daarom hou ik zo van mijn blog. Het is mijn kleine online wereldje waar ik mijn creativiteit kan laten vloeien en een lieve community heb die berichtjes achterlaat.

Ik wil meer tijd besteden aan deze geweldige hobby, want de laatste tijd laat ik het een beetje in de steek. Ik schrijf zo weinig. En het voelt zo goed om weer een artikel te maken.

3 jaren. 19 jaar.
Wat vliegt de tijd.


liefs

4 comments :

  1. nog een hele late gelukkige verjaardag, hihi! & ik kijk al uit naar je komende blogjes! een hele gelukkige kerst gewenst alvast! kusjes xxx

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd! Je blog is zeker iets dat je moet koesteren! :)

    ReplyDelete
  3. mooooi!! en gefeliciteerd, 2 keer! op nog veel fijne artikels <3

    ReplyDelete
  4. Aah wat een mega mooie foto's!! Nog gefeliciteerd!! <3

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10