Monday 14 January 2019

something new...


happy new year

happy new  b l o g n a m e !





Hoi allemaal! Nog een gelukkig nieuwjaar! Een beetje te laat natuurlijk en officieel kan ik dat niet echt meer zeggen, maar ik wil jullie graag nog een fijn 2019 toewensen. Ik ga met nieuwe, goede moed het jaar in, ik hoop jullie ook!

En... Misschien is het jullie al opgevallen.. of hebben jullie mijn laatste instagram post gelezen... maar: Ik heb een nieuwe blognaam! '& eva' is het nieuwe 'a teacup of me'. Ik was al een tijdje aan verandering toe, maar kwam maar niet op een goede naam. Het is best een grote stap en ik wilde niet dat ik het na een paar weken weer zat zou zijn. Uiteindelijk kwam ik op deze naam en ik hoop dat het een beetje meer bij mijn blog past! Het voelt goed, zo'n frisse start aan het begin van het nieuwe jaar.


veel liefs!

10 comments :

  1. Hele leuke naam! Past zeker ook goed bij je blog!

    ReplyDelete
  2. Ooh, super fijn die nieuwe naam! Jij ook een heel gelukkig 2019 toegewenst! 🌿

    ReplyDelete
  3. ahh &eva is zo leuk!! mooie foto's ook! ik hoop dat je 2019 g-e-w-e-l-d-i-g wordt!!!

    ReplyDelete
  4. nog een fijn nieuwjaar voor jou! en echt een kei toffe naam!!

    ReplyDelete
  5. Ook voor jou nog een fijn nieuw jaar gewenst! Dat vele dromen mogen uitkomen!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10