Thursday 31 January 2019

liebster awards


l i e b s t e r    ☽    a w a r d s

De Liebster (Duits voor 'liefste') Awards circuleren al een hele tijd door bloggerland.
Al sinds ik een kleine bloggerbaby was wilde ik deelnemen aan deze award voor bloggers en nu ben ik genomineerd door Amber van Ambers Things en ik voel me ontzettend vereerd! Dankjewel Amber! Het is nu alweer een tijdje geleden dat ik ben genomineerd, dus laat ik maar snel alle vragen gaan beantwoorden!




de vragen

1. Wat hoop jij voor anderen te betekenen met je blog?
Wow, wat een moeilijke vraag, maar wel heel goed om over na te denken. Ik hoop dat mijn blog en de foto's en herinneringen die er op staan als een inspiratiebron kunnen dienen zoals veel andere blogs voor mij doen.

2. Koffie of thee?
Thee. 100 % thee. Ik ben een echte theeleut (and proud), maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.

3. Wie/wat is jouw grootste inspiratiebron?
Pinterest is een enorme inspiratiebron voor mij. Ik kijk er elke dag wel even op om nieuwe dingetjes te pinnen en af en toe scroll ik door mijn eigen pins om geïnspireerd te raken. Verder raak ik altijd onwijs geïnspireerd door blogposts, dingen die ik meemaak, reizen, mijn familie en vrienden, muziek, instagram en de natuur.

4. Wie zou jij heel graag willen ontmoeten?
Emma Watson of Audrey Hepburn.

5. Wat was de laatste film die je keek en waar keek je die?
Allegiant. Thuis op de bank. Ik had besloten om de Divergent-series weer eens te kijken, vooral omdat ik benieuwd was hoe het ookalweer ging en ze net op Netflix staan.


6. Je moet voor eeuwig op één plek blijven wonen, waar zou je willen wonen?
Ergens in het Verenigd Koninkrijk in een straatje met pastelkleurige huizen, veel groen, een leuke stad dichtbij, in een knus huis met een wilde tuin.

7. Een liedje dat voor jou erg veel betekend (+waarom).
Ik moet zeggen dat ik niet echt een liedje heb dat veel voor mij betekend, best jammer eigenlijk. Ik denk dat het nog moet komen. Nu zou ik zeggen Flames van David Guetta en Sia of Killer Queen van Queen, omdat deze nummers me altijd een confidence boost geven.

8. Welke boodschap zou jij de hele wereld willen meegeven als je weet dat iedereen er naar zal luisteren?
Be kind. Ik denk dat het heel belangrijk is om aardig te zijn tegen elkaar en tegen onszelf. Hierdoor wordt de wereld mooier en kunnen we groeien.

9. Ben je een ik-plan-altijd-alles-van-minuut-tot-minuut-persoon of een ik-kijk-wel-wat-er-op-me-afkomst-persoon?
Ik ben een onwijze planner (planfreak? planmaniak??). Ik kan er eigenlijk niet echt tegen als ik geen to-do lijstje heb of een overzicht van mijn week. Die schema's geven me rust in mijn hoofd, zodat ik over andere dingen na kan denken en met een blik kan zien wanneer ik wat moet doen. Wel vind ik het fijn om mijn dag niet helemaal vol te plannen, want anders voelt het weer te verstikkend.

10. Waarvoor kan iemand je altijd wakker maken?
Chocola. Of taart. (Ik neem aan dat dit over eten gaat?) Als dit niet over eten gaat, dan zou je me wakker kunnen maken om de zonsopgang te bekijken. Of de sterren en de maan. Film kijken, daar ben ik ook altijd up for.

11. Is er nog iets dat je van mij wilt weten?
Zie de eerste vraag van mijn 11 vragenlijstje!


Ik nomineer...



Het beantwoorden van de vragen is geheel vrijblijvend!

11 vragen


1. Wat heeft je er toe gezet om een blog te beginnen?
2. Welke plek zou je graag eens willen bezoeken?
3. Honden of katten?
4. Wat is je favoriete quote en waarom?
5. Wat is jouw droombaan?
6. Wat zou je jou 12-jarige zelf mee willen geven als dat kon?
7. En wat zou je je toekomstige ik willen vertellen?
8. Wat is je favoriete seizoen?
9. Welk boek kan jij keer op keer lezen?
10. Wat is jouw favoriete film?
11. Op wat voor momenten voel jij je helemaal gelukkig?



liefs

7 comments :

  1. oohh zo tof ingevuld! thanks om me te nomineren btw! <3 (ooh en die eerste foto is echt zoooo mooi!!)

    ReplyDelete
  2. Echt heel leuk Eef! Bedankt voor de nominatie!!

    ReplyDelete
  3. heel erg leuk ingevuld en geschreven. en dan ben ik nog eens genomineerd, nog toffer!! <3

    ReplyDelete
  4. Wat leuuuk! Ik was stiekem al helemaal vergeten welke vragen ik had gesteld haha. Ik ben met een blog begonnen toen echt iedereen in mijn vrienden groep begon met bloggen. We waren allemaal fan van de blog van Diana en zijn elkaar toen beginnen prikkelen om dat zelf ook te doen. Wat ervoor heeft gezorgd dat ik nu bijna 4 jaar blog, zijn de reacties die ik kreeg en de mensen die ik erdoor heb kunnen helpen, maar vooral hoe het mezelf eigenlijk helpt. (Ookal heb ik dit schooljaar even een blogbreak) Eind juni kom ik weer terug naar blogland en hoop ik dat ik deze motivatie en inspiratie blij creëren, zowel voor mezelf als voor mijn lezers.
    Ga vooral zo door meid want wat je doet is fantastisch en het inspireert me enorm!
    Liefs,
    Amber

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10