Monday 15 July 2019

zonneschijn en vrienden zijn


Hoe we zijn veranderd. Maar toch hetzelfde zijn gebleven. Gegroeid en niet gekrompen. Maar rijker van ervaringen. De zon deed ons goed. Het licht in onze glimlach. De grote en kleine momentjes die we met elkaar deelden. Een deel van onze vriendschap. Die ik zo koester. 




Drie jaar geleden deed ik met Yvon een fotoshoot. We struinden over de dijk en schoten plaatjes van elkaar. In al die jaren hebben we elkaar heel vaak gezien en is er zo veel gebeurd, maar geen een keer hebben we nog eens zo'n fotoshoot gedaan. Tot een week geleden. We besloten eropuit te gaan met de fiets en vonden twee plekjes waar we poseerden voor de camera. Daarnaast is het nu precies een jaar geleden dat we samen naar Rome gingen, de eerste keer dat we zelf op vakantie gingen, dus dat is een leuk moment om ook bij stil te staan.

Over anderhalve maand zal ik mijn tweede jaar ingaan op de universiteit en Yvon begint aan haar eerste jaar. Ik hoop dat we samen nog veel meer van dit soort momentjes kunnen beleven en terug kunnen kijken op mooie mijlpalen. 

Ik ga over een paar daagjes op vakantie, dus zal ik de komende drie weken hier niets posten! Op mijn instagram zal ik waarschijnlijk wel foto's plaatsen, dus als je interesse hebt, kan je me daar volgen!

Een hele fijne vakantie gewenst! Tot snel!



liefs,
eva

3 comments :

  1. ahh zo leuk die foto's!! jullie zijn zo leuk samen :) veel plezier opreis!!

    ReplyDelete
  2. Echt heel erg mooie en fijne foto's!! Geniet van de vriendschap, de mooie momenten, en je vakantie!

    ReplyDelete
  3. Wat zijn dat mooie foto's! Ik houd trouwens echt van je sproetjes hihi. Heel veel mooie momenten op vakantie gewenst x

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10