Saturday 20 October 2018

carrot cake


Aan het begin van de maand kreeg ik ineens enorm veel zin om iets te gaan bakken. Mijn moeder had een walnotenworteltaart recept in de allerhande gespot en ik besloot om die te gaan maken. Samen met mijn broertje heb ik op zaterdagmiddag in de keuken gestaan, met een muziekje aan en onze handen uit de mouwen. Aan het einde van de middag rook het huis heerlijk naar taart.


Er zijn best veel ingrediƫnten nodig, maar dan heb je ook wat! Ik heb ontzettend genoten van het bakken en opeten van deze carrot cake, en de frosting was om je vingers bij af te likken. Het recept dat we hebben gebruikt kun je vinden via dit linkje, als je zin hebt om iets te bakken dit weekend!



xxx


8 comments :

  1. ongeveer een week geleden maakte ik er ook eentje, heerlijk gewoon (en prachtige foto's!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ontzettend lekker inderdaad!! dankjewel! <3

      Delete
  2. oeh wat lekker! Nu krijg ik er gelijk weer zin in!

    ReplyDelete
  3. Aaah jum!! Dat ziet er mega lekker uit!

    ReplyDelete
  4. ziet er zoooo goed uit!! Ik heb letterlijk nog nooit carrot cake gegeten, dus dat moet echt eens gebeuren! Hele mooie foto's!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa dat moet je echt een keer proberen! <3

      Delete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10