Sunday 31 March 2019

march favourites


m a r c h   f a v o u r i t e s 

2 0 1 9
☔︎


Van sommige momentjes kan ik zo gelukkig worden. En om terug te denken aan deze momenten word ik ook blij. Daarom vind ik het denk ik zo leuk om mijn favorieten op een rijtje te zetten. Dus volgen er hieronder een aantal van mijn lievelings koopjes/series/momentjes van de afgelopen tijd!

calendar

In Utrecht zijn onwijs veel leuke straatjes met schattige winkeltjes. En ik heb ze lang nog niet allemaal ontdekt. Wel vond ik dit winkeltje op mijn weg naar de les: It all starts with a postcard aan de Twijnstraat. Ik kon het niet laten en ben naar binnen gegaan. Ze hebben onwijs veel originele cadeautjes en kaartjes. Én kalenders! Eigenlijk had ik mijn zoektocht naar een kalender voor 2019 al opgegeven, maar hier hadden ze nog heel veel leuke kalenders. Uiteindelijk hebben ik gekozen voor deze botanische kalender.

the umbrella academy

Mijn favoriete serie van de afgelopen maand moet The Umbrella Academy zijn. Een Netflix-original die nog maar net uit is. Het gaat over een familie bestaande uit kinderen die allemaal op dezelfde dag zijn geboren. Ze hebben buitengewone krachten en behoorden tot de Umbrella Academy die hun vader heeft opgericht. In de serie volg je de kinderen die nu al wat ouder zijn en zie je hoe ze samenkomen na de dood van hun vader. Klik hier voor een linkje naar de trailer! Eerst had ik een beetje mijn twijfels, maar toen ik het eenmaal begon te kijken was ik verkocht. Ik hoop nu dat er snel een seizoen 2 komt!



letterbord

Mijn moeder vond dit pareltje en nam hem voor mij mee! Ik vind letterborden heel mooi staan in interieurs. Ik moet zeggen dat er in mijn kamer niet echt een passende plek voor is. Voor nu heb ik er een aantal schelpjes en steentjes in gelegd en ga ik proberen toch nog een goed plekje te vinden voor dit mooie bord!



theemok

Mijn favoriete mok is gebroken. Dankzij moi. Dus dit was een goed excuus om een nieuwe aan te schaffen. Niet dat ik er al 573 in de kast heb staan... Ik wilde er weer eentje van Blond Amsterdam, net als mijn oude, because cute & big & cute!! En ja, dit is nu ook weer mijn favoriete mok met favourite things erop.

bastille

Ik ging naar het concert van Bastille en het was geweldig! Het was voor mij de eerste keer dat ik naar een concert toe ging. We hadden staanplaatsen, wat al een hele ervaring was, en we stonden best dicht bij het podium. Het was heerlijk om mee te zingen met alle liedjes en ik luister ze nog steeds elke dag.


that spring feeling

Wat heb ik de zon gemist! En dat merkte ik pas toen de zon weer ging schijnen! En toen was dat al snel weer voorbij helaas... Maar van de momentjes dat ik even van de warmte kon genieten heb ik genoten. Dus ik hoop dat de zon en de warmmmte snel weer terugkeren!

favourite moments

spelletjesavond met vriendinnen • bowlen met tutorgroepje • meezingen met bastille • een tekening krijgen van mijn broertje • weer eens dansen in de woonkamer • familieweekend • onverwachte gesprekken



wat zijn jullie favorieten van deze maand?


liefs



6 comments :

  1. keileuke favorietjes!! & kei schone foto's erbij, zo heerlijk rustig, echt love jouw stijl van foto's maken!! je muur is zo mooi met die kalender en dat bloemetje enzo!! liefs,

    ReplyDelete
  2. zo'n tof artikeltje!! ik ging ook naar bastille en 't was ook mijn eerste concert :))) hij zong zó ontzettend goed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja heee!!! ze waren echt goed! en gave playlist <3 loved it!

      Delete
  3. Deze favorieten zijn echt geweldig! Voor mij waren mijn favorieten het Shawn concerten alle mooie bossen bloemen die ik heb gekocht d'r afgelopen maand

    ReplyDelete
  4. Wow Eva!! Je foto’s zijn weer prachtig en zo leuk bewerkt!!

    ReplyDelete

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10